kevät 2021

Kevättervehdys ammattiosaston puheenjohtajalta!

Tervehdys kaikille, kevät on jo hyvässä vauhdissa ja kesä kolkuttelee oven takana.

Alkuvuosi on mennyt koronarajoitusten estäessä läsnäolotapahtumien järjestämisen ja tämä jatkuu valitettavasti edelleen. Toivottavasti kohta pääsisimme järjestämään jo vihdoin jotain live-tapahtumaa. Ammattiosaston hallitus on kokoontunut joka kuukausi hallituksen kokouksiin Teamsin välityksellä. Kokouksissa on käsitelty mm. ammatillisen ja sopimusedunvalvonnan asioita sekä suunniteltu jo alustavasti tulevaa vuotta. Valitettavasti suunnitelmia ei vielä ole voitu täysin lyödä lukkoon, koska koronarajoitusten jatkosta meillä kellään ei ole vielä tietoa. Koetetaan kuitenkin kaikki jaksaa tämä korona myllerrys, tiedän että se ottaa koville, mutta toivotaan tartuntamäärien laskua sekä parempaa huomista ja sitä että pääsisimme vielä tämän vuoden aikana palaamaan uuteen normaaliin ilman näin tiukkoja rajoituksia.

Ammattiosaston sääntömääräinen kevätkokous pidettiin 13.4. kokouksessa käsiteltiin sääntöjen määräämät asiat sekä hallituksen täydennys kahdella varajäsenellä. Valitettavasti hallitusta ei saatu täydennettyä ja täydennys siirtyy ylimääräiseen tai seuraavaan sääntömääräiseen kokoukseen. Mikäli sinulla olisi halukkuutta tulla mukaan hallitukseen varajäseneksi niin otathan yhteyttä super618@superliitto.fi tai 046 611 1275, kerromme asiasta lisää.

Jään itse nyt toistaiseksi sivuun ammattiosaston puheenjohtajan paikalta ja paikan ottaa haltuun ammattiosaston varapuheenjohtaja Anne Ahonen. Anneen saat yhteyden ammattiosaston sähköpostin kautta super618@superliitto.fi

Teette kaikki tärkeää ja arvokasta työtä! Muistakaa arvostaa ammattitaitoanne ja osaamistanne, olette oman alanne ammattilaisia!

Mukavaa ja aurinkoista kevättä ja kesää teille kaikille, koetetaan pysyä terveenä!

Kevätterveisin

SuPer Huittisten seudun ao ry 618 puheenjohtaja