vuosi 2021 tammi- ja helmikuu

Vuosi 2021 on pyörähtänyt käyntiin. Ammattiosaston puheenjohtajana jatkaa kaudella 2021-2022 Taina Haapala, hallitusksen kokoonpanon näet täältä. Hallitus on kokoontunut ensimmäisiin kokouksiin etäyhteyden kautta.

Korona vaikuttaa myös tähän vuoteen näkyvästi, mutta toiveissa on saada viruksen leviäminen pysähtymään ja päästä järjestämään livetilaisuuksien muodossa yhteisöllistä toimintaa. Ennen sitä on kuitenkin oltava tieto siitä, että se on turvallista järjestäjille ja osallistujille.

Vuosi 2021 toi mukanaan uutta.

• SuPerliiton jäsenkortti muutettiin sähköiseen muotoon, jäsenet saivat automaattisesti jäsenrekisteritietojen mukaiseen puhelinnumeroon tekstiviestin ja ohjeet jäsenkortin tilaukseen. Mikäli haluat kuitenkin perinteisen muovisen jäsenkortin mobiilijäsenkortin tilalle etkä ole sitä vielä tilannut niin voit tilata sen täältä tai kirjautumalla OmaSuPeriin.
  • Jäsenkalenteri ei tullut automaattisesti enää viime vuoden viimeisien jäsenlehtien kanssa yhdessä vaan sen voi halutessasi tilata täältä itsellesi.
  • Viimevuoden syyskuussa järjestettiin liittokokous jossa SuPerliiton puheenjohtajaksi valittiin kaudelle 2021-2024 Silja Paavola, samalla hyväksyttiin kaudelle 2021-2024 liittohallitus sekä edustajisto. Lisää voit lukea SuPerliiton verkkosivuilta.