Ammattiosaston sääntömääräinen syyskokous

Huittisten kaupungin SuPerilaiset!!

Kuntasektorille järjestetään sääntömääräisen syyskokouksen yhteydessä luottamusmiehen täydennysvaalit 26.11.2019. Tällä hetkellä ammattiosastossamme on vain Huittisten kaupungilla SuPerilainen pääluottamusmies. Kokouksessa valitsemme kaupungille luottamusmiehen sekä mahdollisesti myös varapääluottamusmiehen. Viime kuntasektorin vaalissa valitsimme pääluottamusmiehen sekä luottamusmiehen sopuvaalilla.

Ehdokkaaksi voi asettua suoraan kokouksessa. Jos ei itse pääse kokoukseen, halu asettua ehdolle kannattaa kirjallisesti laittaa etukäteen ammattiosaston hallitukselle ehdokasasiakirjalla ja pyytää toista SuPerilaista vaalikelpoista jäsentä asettamaan ehdokkuudesta kiinnostunut ehdokkaaksi kokouksessa. Jos tulee äänestys VALTAKIRJALLA EI VOI ÄÄNESTÄÄ, vaan pitää olla kokouksessa läsnä.

Luottamusmies on tiedonhaluinen, hänellä on kyky tehdä yhteistyötä työnantajan kanssa ja hän haluaa kehittää työyksikköjen toimintaa. Oletko se sinä?

Jos koet paloa hoitaa SuPerin jäsenten asioita, otathan pikimmiten yhteyttä ammattiosastosi

puheenjohtajaan super618@superliitto.fi tai vaikka ammattiosastosi hallituksen jäseneen.

Kerrothan tästä myös superilaisille työkavereillesi, eipä sitä tiedä, vaikka kahvihuoneessa vierustoverisi omaisi supervoimia, voimia joita luottamusmies tarvitsee.

Terveisin Ammattiosaston hallitus

p.s. muistathan päivittää jäsentietosi hyvissä ajoin ennen kokousta, työpaikkatiedon päivitys ensisijaisen tärkeää vaaleissa äänestämisen osalta!

SuPerin Huittisten seudun ao ry. 618 yksityissektorin jäsen!!

Huomaathan, että TSN:n luottamusmiesvaali kausi on nyt parhaillaan käynnissä! Jos työpaikallasi ei vielä ole luottamusmiestä niin olisitko se sinä?! Lisätietoja vaaleista ja luottamusmiehen roolista voit kysyä ammattiosaston puheenjohtajalta super618@superliitto.fi lisätietoa löytyy myös SuPerliiton sivuilta