Ajankohtaista KEVÄT 2024

Kevään aikana tapahtuu;

• LIITTOKOKOUS- JA EDUSTAJISTON VAALIEN ÄÄNESTYS 20.3-8.4.2024
    • Sähköinen äänestys alkaa 20.3.2024 klo 00.01, jolloin löydät liiton verkkosivuilta äänestyspainikkeen, jota klikkaamalla pääset kirjautumaan vaalijärjestelmään. Pääset äänestämään myös tästä
    • Kirjautuminen tapahtuu henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteen avulla. Sähköinen äänestys päättyy 8.4.2024 klo 23.59.

Äänestys aikaa on siis vielä jäljellä. Äänestäminen kannattaa: voit vaikuttaa ja myös voittaa. Kaikki liittokokousedustajien ja edustajiston jäsenten vaaleissa joko postitse tai sähköisesti äänestäneet osallistuvat automaattisesti arvontaan. Sinun ei siis tarvitse äänestämisen lisäksi erikseen tehdä mitään osallistuaksesi arvontaan. Palkintoina on kolme lomaviikkoa SuPerin loma-asunnoissa, kaksi 300 euron elektroniikkalahjakorttia ja SuPer-tuotteita.

Alueen ehdokkaisiin pääset tutustumaan vaalikoneen kautta superliiton verkkosivuilta sekä kirjautuessasi vaalijärjestelmään.

• AMMATTIOSASTON SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN KEVÄTKOKOUS 24.4.2024
    • Ammattiosaston sääntömääräinen kevätkokous järjestetään 24.4 kello 17:30 alkaen Huittisen ABC:n kabinetissä. Ennen kokousta ammattiosasto tarjoaa kokoukseen osallistujille pientä purtavaa kello 17:00 alkaen. Tarjoilun riittävyyden vuoksi sitovat ilmoittautumiset viimeistään 17.4. mennessä tekstiviestillä 046 661 1275/ao:n puh.nro., ilmoitathan samalla myös mahdolliset ruoka-aine rajoitteesi. Ruoka varataan vain ilmoittautuneille.
      • Sääntömääräisessä keväkokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät 10§ mukaiset kevätkokousasiat sekä ammattiosaston sääntömuutos.
        • Kevätkokous asiakirjat lähetetään ammattiosaston jäsenille jäsenrekisterin mukaisiin sähköpostiosoitteisiin noin kaksi viikkoa ennen kokousta.
      • Lisätietoja kokouksesta ja sen asiakirjoista voit halutessasi kysyä jo ennen kokousta ammattiosaston puheenjohtajalta sähköpostitse super618@superliitto.fi tai tekstiviestitse 046 661 1275

MUISTATHAN SIIS ILMOITTAUTUA MUKAAN KOKOUKSEEN! Mikäli kuitenkin haluat tulla vain kokoukseen 17:30 alkaen sinun ei tarvitse erikseen ilmoittautua.

• AMMATTIOSASTON NUORILLE JÄSENILLE SEKÄ AMMATTIOSASTON TOIMIALUEEN OPISKELIJAJÄSENILLE SUUNNATTU TAPAHTUMA 6.5.2024
    • Ammattiosasto järjestää nuorille (18-35v.) jäsenilleen sekä toimialueellaan asuville (Huittinen ja Punkalaidun) opiskelijäsenille nuortenillan.
      • Nuorten ilta alkaa aktiivisesti kangoo tunnilla maanantaina 6.5. kello 17. Kangoo tunnin jälkeen jatketaan keskustelun ja ruokailun merkeissä Brewers Pubissa.
        • Ilmoittautumiset 21.4. klo 18.00 mennessä sähköpostitse super618@superliitto.fi. Mainitsethan ilmoittautumisen yhteydessä ilmoittatuvasi ammattiosaston järjestämään nuorteniltaan.
      • Mikäli sinulla on kysyttävää tai jokin asia josta haluaisit enemmän tietoa toivomme saavamme kysymyksesi ennakkoon, jotta pystymme vastaamaan mahdollisimman hyvin. Lisätietoa ja kysymyksiä voit laittaa ammattiosaston puheenjohtajalle sähköpostitse super618@superliitto.fi
        • Vietetään mukava, aktiivinen ja keskusteleva ilta rennoissa tunnelmissa, ilmoittauduthan sinäkin siis mukaan!!